OVER ONS

De oorsprong van Claudia van Braak Office Services

De geschiedenis van Claudia van Braak Office Services gaat terug tot 1 augustus 1998. Op deze datum richtte Claudia het administratiekantoor Claudia Verkade Office Services op. Vanuit huis begon zij met het verwerken van de administratie en het begeleiden en adviseren van ondernemers uit de regio. De menselijke wijze waarop de dienstverlening uitgevoerd werd zorgde er mede voor dat Claudia Verkade Office Services uitgroeide tot een begrip in de regio Lochem. Dankzij het groeiende klantenbestand verhuisde Claudia haar werkzaamheden buitenshuis en vestigde zich in een mooi pand te Lochem.
Naast het klantenbestand groeide ook haar netwerk van fiscalisten en adviseurs waardoor de begeleiding van haar klanten nog kwalitatiever en accurater werd.

Vanaf het begin richtte Claudia zich al op een persoonlijke dienstverlening, haar klanten noemen haar dan ook niet voor niets erg betrokken bij de onderneming. Naarmate het klantenbestand verder groeide besloot Claudia om personeel in dienst te nemen. Medewerkers die met dezelfde energie en passie het werk uitvoeren. Haar medewerkers zijn dan ook de administratieve krachten op de achtergrond, terwijl de ondernemer één op één contact kan blijven onderhouden met Claudia zelf. Zo wordt uitstekende dienstverlening, persoonlijke betrokkenheid en optimale begeleiding en advies gewaarborgd.

Op 18 augustus 2018 is de naam Claudia Verkade Office Services veranderd in Claudia van Braak Office Services. Een andere naam, maar uiteraard nog steeds dezelfde kwalitatieve en betrokken dienstverlening zoals voorheen.

Wij vertellen u graag meer over ons kantoor.

Wanneer u meer informatie over ons wilt, dan kunt u te allen tijde telefonisch of via de mail contact met ons opnemen.

Wat Claudia van Braak Office Services zo uniek maakt?

Een goede dienstverlening begint bij het feit dat wij ons werk accuraat en kwalitatief voor u uitvoeren. Dit betekent dat het door ons geleverde werk foutloos moet zijn, maar ook de basis moet leggen om u te ondersteunen in keuzes die u moet maken als ondernemer. Zoals elke administrateur, boekhouder of accountant voeren wij ons werk uiterst nauwkeurig uit en streven wij naar de beste kwaliteit. Dit maakt ons dan ook niet uniek.

Wat Claudia van Braak Office Services wel uniek maakt is de wijze waarop u onze dienstverlening ervaart. Wij hechten waarde aan een persoonlijke manier van samenwerken waarin onderling contact verheldert. U bent vrij in het stellen van al uw vragen en wij helpen u hier dan ook graag mee. Dankzij onze jarenlange ervaring kunnen wij u met de meeste vraagstukken direct helpen. Is uw vraagstuk echter zo specifiek dat wij de kennis hier niet voor hebben, dan zorgen wij ervoor dat wij (middels ons brede netwerk) deze kennis elders vandaan halen. Claudia van Braak Office Services gelooft er namelijk in dat iedereen moet doen waar hij goed in is. Voor u is dat ondernemer, voor ons is dat u zodanig ontzorgen dat u met plezier kunt ondernemen.

Wij helpen u als ondernemer graag aan een gezonde onderneming en leggen alle communicatie vast in voor u als ondernemer begrijpelijke taal.

Ons bezoekadres

Wij heten u graag welkom bij ons op kantoor.

Hoeflingweg 7, 7241 CJ te Lochem

Ons telefoonnummer

Wij staan u graag telefonisch te woord.

0573-250020

Ons mailadres

Uiteraard kunt u ons ook via een mail bereiken.

info@claudiavanbraak.nl

Claudia van Braak Office Services

Administratie voor elke ondernemer.

T: 0573 - 25 00 20
E: info@claudiavanbraak.nl

Hoeflingweg 7
7241 CJ Lochem
KvK 24324059
Beconnr 536702

Please enter your name.
Please enter a valid email.
Please enter a valid phone number.

© 2018  Claudia van Braak Office Services
Gemaakt door: De Klantenvriend B.V.